Skuytevaert RSS

zaterdag 3 augustus 2013

Skuytevaert is mijn club



Het clublied van watersportvereniging Skuytevaert vertolkt door Jan van der Spek en Shantykoor Skuytevaert.  Zie ook video's: Shantyfestival Skuytevaert 2013

Couplet: Ik zit soms dagenlang te denken Aan mijn eigen plekkie op 't strand Ten zuiden van de ouwe kerrek Heb ik mijn hartje aan verpand Mijn cluppie schittert in het zonlicht Achter de duinen aan de zee De mastjes klinken bij een briesje Ik voel me daar steeds weer tevree

Refrein: Skuytevaert is mijn club De zon en zee zo blauw De mooiste aan de kust Is waar ik zoveel van hou Het varen dat is onze passie We zitten het liefste op zee Aan 't goudgele strandje van Katwijk Daar sappen we heel tevree Het stuurwiel is onze mascotte We trappen de boot op zijn staart Het waeckhuys, het klaphuys en het kakhuys Ons heerlijk mooi Skuytevaert

Couplet: En als de zomer weer voorbij is De boten staan weer netjes in de hal Dan word ik steeds maar weer onrustig Dat 't snel weer zomer wezen zal De soos is onze overbrugging Naast de brug daar aan de Rijn Altijd maar weer ben ik aan 't denken Aan het strand daar is het fijn

Refrein: Skuytevaert is mijn club De zon en zee zo blauw De mooiste aan de kust Is waar ik zoveel van hou Het varen dat is onze passie We zitten het liefste op zee Aan 't goudgele strandje van Katwijk Daar sappen we heel tevree Het stuurwiel is onze mascotte We trappen de boot op zijn staart Het waeckhuys, het klaphuys en het kakhuys Ons heerlijk mooi Skuytevaert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief